Akadálymentes változat
    VAKBARÁT VERZIÓ
 
 
Rólunk
   
Tanszék
  Oktatók
  Pályázatok
  Képzéseink
 
 
Mi is a "4EM"?
   
  A pályázatról
  A könyv
  Partnereink
  A képzés
  Munkáltatóknak
  Zárókonferencia képek
 
Képzéseink
 
Tréning Termékmenedzsereknek
Napjainkban a termékek mennyiségi, minőségi bősége egyre erősödő konkurenciát teremt. A problémát már nem a termelés, hanem a megtermelt termékek értékesítése okozza, tehát az új feladat a vásárlóban új szükséglet keltése, a vásárlói döntés alakítása.
   
 
Az erősödő konkurencia harc, a feladatok bővülése, megköveteli a termékmenedzserek folyamatos képzését, önképzését, a tréning ehhez nyújt segítséget.
 
Tartalmából:
-  
Az adás-vétel folyamata
-  
A vásárlás indítékai, motívumai
-  
Vevőismeret, vevőtípusok
-  
A vásárlói döntés
-  
A fogyasztói magatartás állandósága és változtathatósága
-  
A termékmenedzserek feladatai, a velük szemben támasztott fontosabb követelmények
-  
Kapcsolatteremtés, kapcsolattartás
-  
A vevők meggyőzésének technikái
-  
Marketingkommunikáció, kommunikációs eszközök
   
   
<<vissza az előző oldalra
 
 
UniWeb Design