RÓLUNK - Tanszék - Oktatók - Pályázataink - Képzéseink

4EM - A pályázatról - A könyv - Partnereink - A képzés - Munkáltatóknak

4EM - EsélyEgyenlőségi Emberi Erőforrás Menedzsment
A projekt várható eredményei
 

A projekt várható hatása a célcsoportra

A projektnek két alapvető célcsoportját határoztuk meg, ezek a vállalati vezetők és az emberi erőforrás gazdálkodással foglalkozó szakemberek, menedzserek. A képzés rájuk irányul a kidolgozandó elméleti ismeretanyag tevékenységüket, munkájukat segíti. A projekt révén előálló új eredmények és módszerek is a vezetés és az emberi erőforrás gazdálkodás tevékenységét segítik. Tehát a projekt hatása elsősorban a vállalati menedzsment tevékenységén keresztül mérhető. A projekt eredményeként várható a vezetés és az emberi erőforrás gazdálkodás általános ismeretanyagának adaptálása, kiegészítése a fogyatékos emberek foglalkoztatására és menedzselésére vonatkozó ismeretekkel. Egyrészt a már meglévő elméletek és tudományos eredmények átvételéről és adaptálásáról van szó, másrészt saját kutatási eredményekre alapozva új, önálló megállapítások, ismeretek, következtetések levonása, gyakorlatban alkalmazható módszerek kidolgozása.
A projekt várható közvetlen, számszerűsíthető, mérhető eredményei

Tananyag kidolgozás és megjelentetés könyvformátumban

15-20 fő részvétele a pilot képzési programban

Kérdőíves interjúra alapozott kutatás, melyben minimum 50 fogyatékossággal élő és megváltozott munkaképességűeket foglalkoztató szervezet vezetői és humánmenedzser szakemberei vesznek részt

A kidolgozott tananyag és tananyag modulok a Debreceni Egyetem és a Nyíregyházi Főiskola, valamint más felsőoktatási intézmények képzési programjaiban több ezer hallgató számára teszik lehetővé, hogy megismerkedjenek a 4EM elméletével, módszerével, gyakorlatával.

Multiplikálhatóság (az eredmények átadásának) bemutatása

Mivel a kidolgozandó tananyagot komoly elméleti feldolgozásra, saját és adaptált kutatások eredményeire kívánjuk építeni mely a felsőoktatási szakok minőségi követelményeit is kielégíti. Ez azt eredményezheti, hogy a felsőoktatási intézmények graduális és posztgraduális képzésében is egyaránt használható tananyagként. Ennek kapcsán, mint általában az oktatási intézmények hatása megjelenik egy erős multiplikáció. Minden felsőoktatási intézmény saját felnőttképzési oktatási szervezeti egységgel rendelkezik, így a tananyag, illetve annak moduljai alapján a humánpolitikai szakemberek részére a 4EM területén továbbképzési programok is szervezhetőek.
 
 

<< Vissza az előző oldalra