|
TRÉNING TERMÉKMENEDZSEREKNEK
Napjainkban
a termékek mennyiségi, minőségi bősége egyre erősödő konkurenciát teremt.
A problémát már nem a termelés, hanem a megtermelt termékek értékesítése
okozza, tehát az új feladat a vásárlóban új szükséglet keltése, a vásárlói
döntés alakítása. Az erősödő konkurencia harc, a feladatok bővülése,
megköveteli a termékmenedzserek folyamatos képzését, önképzését, a tréning
ehhez nyújt segítséget.
TARTALMÁBÓL
- Az
adás-vétel folyamata
- A
vásárlás indítékai, motívumai
- Vevőismeret,
vevőtípusok
- A
vásárlói döntés
- A
fogyasztói magatartás állandósága és változtathatósága
- A
termékmenedzserek feladatai, a velük szemben támasztott fontosabb követelmények
- Kapcsolatteremtés,
kapcsolattartás
- A
vevők meggyőzésének technikái
- Marketingkommunikáció,
kommunikációs eszközök
<<
Vissza az előző oldalra
|
|