RÓLUNK - Tanszék - Oktatók - Pályázataink - Képzéseink

4EM - A pályázatról - A könyv - Partnereink - A képzés - Munkáltatóknak

4EM - EsélyEgyenlőségi Emberi Erőforrás Menedzsment
Képzéseink
 

TRÉNING TERMÉKMENEDZSEREKNEK

Napjainkban a termékek mennyiségi, minőségi bősége egyre erősödő konkurenciát teremt. A problémát már nem a termelés, hanem a megtermelt termékek értékesítése okozza, tehát az új feladat a vásárlóban új szükséglet keltése, a vásárlói döntés alakítása. Az erősödő konkurencia harc, a feladatok bővülése, megköveteli a termékmenedzserek folyamatos képzését, önképzését, a tréning ehhez nyújt segítséget.

TARTALMÁBÓL

  • Az adás-vétel folyamata
  • A vásárlás indítékai, motívumai
  • Vevőismeret, vevőtípusok
  • A vásárlói döntés
  • A fogyasztói magatartás állandósága és változtathatósága
  • A termékmenedzserek feladatai, a velük szemben támasztott fontosabb követelmények
  • Kapcsolatteremtés, kapcsolattartás
  • A vevők meggyőzésének technikái
  • Marketingkommunikáció, kommunikációs eszközök

<< Vissza az előző oldalra